Založ si blog

Nový Nemeček, alebo ako to bude u nás s hokejom

    Na Slovensku asi nepatrím k ničomu výnimočnému, ak poviem, že som hokejovým fanúšikom a dnes som pozorne sledoval kongres Slovenského zväzu ľadového hokeja a najme jeho hlavný bod – voľba prezidenta. Ako už bolo niekoľko týždňov známe, boj o post prezidenta zviedli dlhoročný funkcionár a posledný prezident SZĽH Igor Nemeček a bývalý hokejista a majster sveta s Goteborgu Richard Lintner.

   Nechcem sa veľmi venovať omáčkam okolo korektnosti súboja či priebehu dnešného kongresu. Víťazstvom Igora Nemečka a odmietnutím Lintnerovej ponuky, či vízie, sme sa na najbližšie 4 roky zakopali tam, kde sme teraz. Prípadne pri troche usilovnosti sa zakopeme ešte hlbšie. Nemám nič proti p. Nemečekovy, na rozdiel od jeho pestúna Širokého sa dá na neho aspoň pozerať, no myslím si že s jeho nulovou charizmou nedokáže pritiahnuť nových sponzorov pre extraligu, či financie pre mládež. Jeho potenciál sa mi zdá vyčerpaný. Keď hokej nevedel predať po roku 2002 nebude ho vedieť predať ani teraz. Jedine čo môže trocha pomôcť sú MS 2019, ktoré sa u nás uskutočnia. Naopak hrozia nám veľké bojkoty extraligy či reprezentácie a to zo strany fanúšikov a v reprezentácii aj u špičkových hráčov (nedoliečené zranenia a pod.). Náš hokej si určite nepolepší. Najväčší problém bude mať naša už teraz zúbožená extraliga.

   Skutočný bojkot extraligy aj reprezentácie zo strany fanúšikov by mohol zapôsobiť. Odohrať niekoľko kôl pred prázdnymi tribúnami nebude baviť nikoho, vrátane sponzorov. A možno by pána Nemečka a jeho „party“ napadlo urobiť niečo v štýle neslávne známeho šéfa FIFA Seppa Blattera a konečne urobiť niečo pre náš hokej. Odstúpiť !

HC Winter Blizzard Parchovany 2022/2023

02.05.2023

Uplynula sezóna 2022/2023 bola pre HC Parchovany úspešná a teraz v čase medzi skončením sezóny a majstrovstvami sveta je ideálny čas na poohliadnutie sa za predošlým ročníkom. Bola to už naša “šťastná” trinásta sezóna organizovaného hokeja v Parchovanoch. Začala sa na prelome augusta a septembra. Gro sezóny tvorili sobotné zápasy medzi žltými (červenými) a [...]

Alžbeta II.

09.09.2022

8.September 2022 sa navždy zapíše úmrtím najdlhšie vládnucej ženy na kráľovskom tróne. Alžbeta II. včera vydýchla naposledy. Pôvodne sa vôbec nepredpokladalo že sa raz stane kráľovná. Ale ako sa to často v minulosti stávalo najschopnejší monarchovia nemali byť dediči trónu, tak sa tento príbeh udial aj v jej prípade. Po smrti jej deda Juraja V. na trón nastúpil jej [...]

Ráno

20.08.2022

Krásne sobotne ráno malo špeciálnu príchuť keď prvá vec ktorú som si uvedomil je nefunkčná nabíjačka na telefón. Mama mia! Nie žeby sa mi chcelo ale musel som ísť do mesta. V kútiku duše som dúfal že môj takmer vybitý telefón mi aspoň ukáže koľko je hodín. Mal som šťastie, batéria ukazovala tri percentá a dokonca som si mohol dovoliť pozrieť sa koľko je hodín. [...]

Daniel Lipšic

Lipšic sa mal na generálnej prokuratúre dopustiť protiprávneho konania. Normalizácia pokračuje, reagoval prokurátor

30.04.2024 09:29

Prokurátor tvrdí, že rozhovor absolvoval počas obedňajšej prestávky.

Sopka / Ruang /

V Indonézii opäť vybuchla sopka Ruang, úrady uzavreli letisko v Manade

30.04.2024 09:29

Pri erupcii vychrlila sopka popol do výšky takmer dvoch kilometrov.

Kitzsteinhorn

Pri zrážke počas lyžovačky v rakúskom Kitzsteinhorne zahynul český občan

30.04.2024 08:47

Napriek okamžitej prvej pomoci privolaný lekár záchrannej služby konštatoval smrť českého občana.

F-35 / Stíhačka F-35 /

Do poľského vojska sa vracajú husári, tentoraz však ako najmodernejšie stíhačky F-35

30.04.2024 07:36

Hodnota celého kontraktu predstavuje 4,6 miliardy dolárov.

davidsk

Myslím teda som

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 73771x
Priemerná čítanosť článkov: 2837x

Autor blogu