Založ si blog

Parlamentní pracanti

Dnes v práci sa mi v jeden moment nedarilo. Nečakane mi vylepšil náladu predseda parlamentu Pavol Paška. Počas krátkej prestávky som si prečítal článok, ktorý informoval o nočných mimoriadnych schôdzach v prípade, ak sa bude odvolávať člen vlády. Veľmi ma pobavil jeho výrok „parlament bude o návrhoch na odvolanie členov vlády, ak prídu, rokovať v noci. „To je efektívny spôsob. Môžu sa vyrozprávať,“ (opozícia)

Myslím si že pán predseda nechcel ani tak naštvať, či odradiť, svojich opozičných rivalov, ale skôr sa chce priblížiť bežným ľuďom. Veď čo by si poslanci nedali s času na čas aj nočnú šichtu – aspoň sa vcítia do situácie bežných ľudí napr. lekárov, zdravotne sestry či pracovníkov vo výrobe. Veď to aj sedí s jeho inou vetou, „SMER chce ísť medzi ľudí, podať im ruku“ a tak sa budu páni smeráci lepšie vciťovať do problémov obyčajného človeka. Neviem ako niekomu inému, ale mne sa pán predseda začína páčiť – o nezmysloch sa baviť nebude (neprerokované zákony opozície), bežná práca cez deň a výstrelky v noci (odvolávanie 😀 ).

Pavol Paška si zaslúži ocenenie, vďaka nemu sa o našom parlamente bude dať povedať že pracuje deň a noc 😀

HC Winter Blizzard Parchovany 2022/2023

02.05.2023

Uplynula sezóna 2022/2023 bola pre HC Parchovany úspešná a teraz v čase medzi skončením sezóny a majstrovstvami sveta je ideálny čas na poohliadnutie sa za predošlým ročníkom. Bola to už naša “šťastná” trinásta sezóna organizovaného hokeja v Parchovanoch. Začala sa na prelome augusta a septembra. Gro sezóny tvorili sobotné zápasy medzi žltými (červenými) a [...]

Alžbeta II.

09.09.2022

8.September 2022 sa navždy zapíše úmrtím najdlhšie vládnucej ženy na kráľovskom tróne. Alžbeta II. včera vydýchla naposledy. Pôvodne sa vôbec nepredpokladalo že sa raz stane kráľovná. Ale ako sa to často v minulosti stávalo najschopnejší monarchovia nemali byť dediči trónu, tak sa tento príbeh udial aj v jej prípade. Po smrti jej deda Juraja V. na trón nastúpil jej [...]

Ráno

20.08.2022

Krásne sobotne ráno malo špeciálnu príchuť keď prvá vec ktorú som si uvedomil je nefunkčná nabíjačka na telefón. Mama mia! Nie žeby sa mi chcelo ale musel som ísť do mesta. V kútiku duše som dúfal že môj takmer vybitý telefón mi aspoň ukáže koľko je hodín. Mal som šťastie, batéria ukazovala tri percentá a dokonca som si mohol dovoliť pozrieť sa koľko je hodín. [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

davidsk

Myslím teda som

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 73372x
Priemerná čítanosť článkov: 2822x

Autor blogu